close

 

 

 

Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh, oh

 

Verse 1 第一段

I messed up tonight
今晚又搞砸
I lost another fight
無法把事情搞定
Lost to myself, but I'll just start again
迷失了自我 但我會再重整出發
I keep falling down
不斷的自我貶低
I keep on hitting the ground
跺腳的怨天尤人已成日常
But I always get up now to see what's next
但我總會再起 去面對下一個挑戰

Birds don't just fly
鳥兒不是生來就會飛
They fall down and get up
都是經過失敗後再起才成功的
Nobody learns without getting it wrong
沒有人 天生學什麼都一點即通

 

Chorus 副歌

I won't give up
我不會放棄
No, I won't give in till I reach the end
不 我不會陷入失望絕境 直到我成功
And then I'll start again
再繼續開始下一階段
No, I won't leave
不 我不會就此離開
I want to try everything
我想要嘗試每一件事
I want to try even though I could fail
即便會失敗我也要試試

I won't give up
我不會放棄
No, I won't give in till I reach the end
不 我不會陷入失望絕境 直到我成功
And then I'll start again
再繼續開始下一階段
No, I won't leave
不 我不會就此離開
I want to try everything
我想要嘗試每一件事
I want to try even though I could fail
即便會失敗我也要試試

Oh, oh, oh, oh, oh
喔喔喔喔喔
Try everything
勇於嘗試
Oh, oh, oh, oh, oh
喔喔喔喔喔
Try everything
什麼都嘗試
Oh, oh, oh, oh, oh
喔喔喔喔喔
Try everything
面對挑戰
Oh, oh, oh, oh, oh
喔喔喔喔喔

 

Verse 2 第二段

Look how far you've come
看看你走了多遠
You filled your heart with love
你用自身的愛滿溢了你的心
Baby, you've done enough
親愛的 你已足夠優秀
Take a deep breath
現在來深個呼吸

Don't beat yourself up
別再自我貶低
No need to run so fast
不要再強迫自我超強
Sometimes we come last, but we did our best
有時會落後 但我們還是最棒的

 

Chorus 副歌

I won't give up
我不會放棄
No, I won't give in till I reach the end
不 我不會陷入失望絕境 直到我成功
And then I'll start again
再繼續開始下一階段
No, I won't leave
不 我不會就此離開
I want to try everything
我想要嘗試每一件事
I want to try even though I could fail
即便會失敗我也要試試

I won't give up
我不會放棄
No, I won't give in till I reach the end
不 我不會陷入失望絕境 直到我成功
And then I'll start again
再繼續開始下一階段
No, I won't leave
不 我不會就此離開
I want to try everything
我想要嘗試每一件事
I want to try even though I could fail
即便會失敗我也要試試

 

Bridge 間奏

I'll keep on making those new mistakes
我會持續犯新的錯誤
I'll keep on making them every day
我也知道每天都會發生
Those new mistakes
那些 讓我成長的錯誤

 

Oh, oh, oh, oh, oh
喔喔喔喔喔
Try everything
勇於嘗試
Oh, oh, oh, oh, oh
喔喔喔喔喔
Try everything
什麼都嘗試
Oh, oh, oh, oh, oh
喔喔喔喔喔
Try everything
嘗試挑戰
Oh, oh, oh, oh, oh
喔喔喔喔喔
Try everything
面對挑戰

arrow
arrow
    全站熱搜

    小牙齒大牙縫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()