close

 

 

Verse 1 第一段

Why fall in love if I fall out?
為何要墜入愛河?假若根本不會有結果
Why get high if eventually everyone comes down?
為何要感到興奮,反正最後都會回歸當初
Why play the game if it ain't fair?
幹嘛玩場可能起初便是不公平的遊戲?
Why talk to God if I ain't got any proof he's even there?
假若沒有證據證明上帝存在又何必禱告?

And why say hi if I gotta say bye someday?
如果哪天會結束 何必開啟話題呢?
And why get close if I know my heart could break?
何必變親密 假若知道哪天我心又會碎

 

Chorus 副歌

Can't see the good in all the bad
愁雲慘霧時看不到任何陽光
Can't make me happy when I'm sad
負面當頭做什麼事也開心不起來

I blame the world
我怨天尤人
I'm a glass-half-empty kinda girl
我是一杯半滿水也能負面的悲觀女

Can't see the silver in the lines
千絲萬縷的思緒尋不出解
Can't make the best of a bad time
爛流年還敗事有餘

I blame the world
我就負面我就爛

I'm a glass-half-empty kinda girl
我是連一杯半滿水也能負面的悲觀女
I'm a glass-half-empty kinda girl
我就悲觀主義者

 

Verse 2 第二段

Why paint my nails if they chip off?
何必塗指甲反正總有一天會剝落
Why try to find myself if I know I'll end up getting lost?
何須探索自我反正總有一天又會迷失

And why say hi if I gotta say bye someday?
如果哪天會結束 何必開啟話題呢?
And why get close if I know my heart could break?
何必變親密 反正我知道哪天我心又會碎

 

Chorus 副歌

Can't see the good in all the bad
愁雲慘霧時看不到任何陽光
Can't make me happy when I'm sad
負面當頭做什麼事也開心不起來

I blame the world
我怨天尤人

I'm a glass-half-empty kinda girl
我是一杯半滿水也能負面的悲觀女

Can't see the silver in the lines
千絲萬縷的思緒尋不出解
Can't make the best of a bad time
爛流年還敗事有餘
I blame the world
我就負面我就爛

I'm a glass-half-empty kinda girl
我是連一杯半滿水也能負面的悲觀女
I'm a glass-half-empty kinda girl
我就悲觀主義者

 

Bridge 間奏

Oh, I wanna run away
喔,好想就此離開
Oh, I wanna run away
噢,想逃離這不毛之地

 

Chorus 副歌

Can't see the good in all the bad
愁雲慘霧時看不到任何陽光
Can't make me happy when I'm sad
負面當頭做什麼事也開心不起來

I blame the world
我怨天尤人

I'm a glass-half-empty kinda girl
我是一杯半滿水也能負面的悲觀女
Can't see the silver in the lines
千絲萬縷的思緒尋不出解
Can't make the best of a bad time
爛流年還敗事有餘

I blame the world
我就負面我就爛

I'm a glass-half-empty kinda girl
我是連一杯半滿水也能負面的悲觀女
I'm a glass-half-empty kinda girl
我就悲觀主義者

 

Outro 尾奏

Oh, I wanna run away
喔,好想就此離開
I'm a glass-half-empty kinda girl
我是連一杯半滿水也能負面的悲觀女
Oh, I wanna run away
噢,想逃離這地方

arrow
arrow
    全站熱搜

    小牙齒大牙縫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()