close

(G)I-DLE在今年的10月26日發行了他們的第一張全英專輯,

裡面的歌曲從主打I want that到抒情歌I DO都超級抓耳QAQ!!!

讓我這個原本沒有飯韓團的因為這張專輯開始去了解這個團體

 

回歸歌曲本身,本來我聽到這首實在是為之驚艷,甚至在想為甚麼!這首歌不是主打

就感到相當惋惜,直到我認真聽了一下歌詞,發現好像有點不太對勁XD結果...

還真的很不對勁呢哈哈,然後看了許多人的翻譯真的翻太爛,於是我就來翻了(ㄎㄎ

 

(官方音檔 From Youtube)

 

好啦!來聽+看這首好聽到翻天的歌曲吧

 

Verse 1 第一段

Hard to handle, best be careful
當你進行那檔事該知道
When you work that ass
這難以駕馭最好審慎以待
Better grip my wheel at ten an' two
最好牢牢地抓住我那邊
You 'bout to crash
直到你快出來以前

Keep your eyes on me
直直看著我的眼睛
Push the start now, go full speed
知道該怎麼做,全力衝刺
Lock it, lock it down, baby
用那體位將我身體固定
You about to fall to your knees
你將爽到升天

 

Pre Chorus _ 前副歌

She a work of art
她就如藝術品一般
She gon' break your heart (She gon' break your heart)
她將傷透你的心
She a work of art
美的不像話
She gon' break your heart (She gon' break your heart)
失去了她如同失去一切

She gon' fuck you up
她將讓你的生活變一團糟
But you love that part (Love that part)
但你就愛這情節
She a work of art
畢竟她如同藝術品一般
And she gon' make your eyes roll
而她也將讓你翻起白眼

 

Chorus 副歌

Back, back, back, back
翻到後面去
Back, back, back, back
後面到不能再更後面

She gon', she gon' make your eyes roll
她將讓你翻起白眼
Back, back, back, back
翻到後面去
She gon' make your eyes roll
翻到不能再更後面去

 

Verse 2 第二段

Make ya eyes roll back to your brain
把你的眼睛翻到腦袋去
So good, light you up, no propane
全身輕飄不需借助他物 爽到翻天去
Go ahead, say my name
盡全力的頂 呼喊我的名字
Glide on it, baby, that hydroplane
前後滑動 親愛的 跟水上划艇一樣
La-la-la, in your own melody
啦啦啦 在你熟悉的節奏擺動
Use what you got, put that work on me
在我之上 用上你平日所學 放進來吧
All night, no, we ain't gon' sleep
就翻雲覆雨整晚 不我們今晚徹夜不眠
She rock that boat, and she love that speed go, go
她就愛這樣 維持這個速度衝吧

 

Pre Chorus _ 前副歌

She a work of art
她就如藝術品一般
She gon' break your heart (She gon' break your heart)
她將傷透你的心
She a work of art
美的不像話
She gon' break your heart (She gon' break your heart)
失去了她如同失去一切
She gon' fuck you up
她將讓你的生活變一團糟
But you love that part (Love that part)
但你就愛這情節
She a work of art
畢竟她如同藝術品一般
And she gon' make your eyes roll
而她也將讓你翻起白眼

 

Chorus 副歌

Back, back, back, back
翻白眼翻到後面去
She gon', she gon' make your eyes roll (
Make your eyes roll back)
她會讓你爽到翻白眼
Back, back, back, back (Oh-oh, oh)
翻啊翻到後面去
Back, back, back, back (Oh-oh, oh-oh)
爽到不能再更爽
She gon' make your eyes roll
爽到不能自己

 

She gon' make your eyes roll
她將讓你爽到翻白眼

 

Bridge 間奏

Once I get you here
只要你到了這禁地
You will never leave
你將再也離不開
I can take you higher
我能讓你更爽
Nothing you've ever seen
爽到你以往沒那麼爽過
Once I get you close
一旦你跟我完事後
I can then proceed
我還是會繼續動
Lookin' up at me, boy
看著我 小男孩

A fantasy
帶你進入魔幻境地
Hypnotic, exotic
陷入迷幻 給你異國風情
He's flyin', I'm the pilot
我是那控制搖桿的人 而他爽到翻天
And when you do it like that to me
將你所會的一切都用在我身上
I can't keep it quiet
我無法停止低喘
No silence, apply it
吵雜的環境
That pressure, boy, I want it
那壓迫感 正是我所想要的
So, light me up that five-o
嗨起來吧親愛的
'Bout to make your eyes roll
我要讓你爽到翻天

 

Chorus 副歌

Back, back, back, back
爽到翻白眼
She gon', she gon' make your eyes roll (Back)
她將讓你爽到翻天
Back, back, back, back
爽到翻白眼

She gon' make your eyes roll
他將讓你爽到翻天

arrow
arrow
    全站熱搜

    小牙齒大牙縫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()