凱莉米洛阿姨在她的迪斯可專輯中沒有打歌的單曲,

真的是覺得很可惜ㄝQAQ  這首歌這麼好聽

趕快趁著放假然後報告做到不想做的時候來翻譯

這首歌真的超好聽的 。。。好好聽

 

好!就讓我們來聽這首歌吧 >A<~///

 

 

 

 

intro_導入

Oh when the party’s over
哦 當這派對結束
DJ
放音仔!

 

Verse_1 第一段

Looking so lovely
看起來如此愉悅
Feeling so right (I)
感受這麼的對盤

 

Been working the whole day
工作整天
Waiting for the night
等的就是那夜晚的到來

 

Pre Chorus _ 前副歌

Now I’m leaving behind
現在我離開了那些
All the stress in my mind
在心中等著釋放的壓力
Singing I will survive (survive)
唱著「我會存活的」

Just wanna move
只想離開
So much closer to you
以離你近一些
The world’s trying to break me
這世界嘗試擊垮我
I need you to save me
而我需要你來拯救我!

 

Chorus _ 副歌

Where does the DJ go go go
當這場派對結束
When the party’s over toni-i-i-ight
DJ會去哪裡?
Where does the DJ go go go
當這場派對結束
When the party’s over toni-i-i-ight
DJ會去哪裡

I didn’t get all dressed up for nothin’
我精心打扮可不是平白無故的
(Nothin’)
Wanna chance another dance
想要另一支舞
Before morning
在早晨來臨以前

So
所以呢

Where does the DJ go go go
當這場派對結束
When the party’s over toni-i-i-ight
DJ會去哪裡?

 

 

Verse 2_ 第二段

Get loose on the dance floor
(Dance floor)
在舞池上失了控
Keep living the dream (I)
持續的將夢活於世間
Pretending that nothing oh so bad
假裝什麼事都沒 喔 真糟糕
Can happen to me
有什麼事會發生在我身上呢

 

Pre Chorus _ 前副歌

Now I’m leaving behind
現在我離開了
All the stress in my mind
壓力在心中等著釋放
Singing I will survive (survive)
唱著「我會存活的」
Just wanna move
只想離開
So much closer to you
以離你近一些
The world’s trying to break me
這世界嘗試擊垮我
I need you to save me
而我需要你來拯救我!

 

Chorus _ 副歌

Where does the DJ go go go
當這場派對結束
When the party’s over toni-i-i-ight
DJ會去哪裡?
Where does the DJ go go go
當這場派對結束
When the party’s over toni-i-i-ight
DJ會去哪裡

 

I didn’t get all dressed up for nothin’
我精心打扮可不是平白無故的
(Nothin’)
Wanna chance another dance
想要另一支舞
Before morning
在早晨來臨以前

So
所以呢

Where does the DJ go go go
當這場派對結束
When the party’s over toni-i-i-ight
DJ會去哪裡?

 

 

Bridge _ 尾奏
 

Oh oh-oh
哦~
Tell me where you go ohhh
告訴我你要去哪兒
Oh oh-oh
哦~
I just gotta know (know know)
我要知道!(我要知道!)

 

 

Chorus _ 副歌

Where does the DJ go go go
當這場派對結束
When the party’s over toni-i-i-ight
DJ會去哪裡?
Where does the DJ go go go
當這場派對結束
When the party’s over toni-i-i-ight
DJ會去哪裡

I didn’t get all dressed up for nothin’
我精心打扮可不是平白無故的
(Nothin’)
Wanna chance another dance
想要另一支舞
Before morning
在早晨來臨以前

So
所以呢

Where does the DJ go go go
當這場派對結束
When the party’s over toni-i-i-ight
DJ會去哪裡?

 

 

謝謝看完翻譯的各位,如果有哪邊翻錯或是不順歡迎各位不吝賜教 ^ _ ^ ///

我們下次翻譯不一定相見 掰掰 XD

arrow
arrow
    全站熱搜

    小牙齒大牙縫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()