bandicam 2019-01-29 23-28-07-387.jpg

bandicam 2019-02-05 04-05-20-793.jpg

以上圖片擷取自Google以及YouTube

 

我個人認為在A Star Is Born之中最好聽最抒情以及最~巴拉巴拉巴拉的等等的歌曲

可惜沒有把這支拿出來宣傳真是可惜了  YouTube也沒有上傳音檔

男女對唱的那一段真的是很有種唯美感  就算看不到也能感受到

 

 

Verse 1_ 第一段

You're music to my eyes
你是我眼中的天籟
I had to listen just to find you
必須要傾聽才能夠找到你
I'd like for you to let me sing along
我想要你聽我唱個幾句
Give you a rhythm you feel
給你心中所想的旋律
I wanna learn your every line
想要學會你五線譜上所有音樂
I wanna fill your empty spaces
想要填滿你所有的空虛感
I want to play the part to reach your heart
想要觸動你的心
Sing you a song that you feel, oh
對你唱首歌讓你感受一番

Chorus_ 副歌

Love, let your music be mine
愛 讓你的音樂成為我的
Sing while I harmonize
在我合奏時高歌
Let your melodies fly in my direction
讓你的曼妙之音飛入我的方向之中
Take me to your paradise
帶我到你的天堂
On a musical ride
途中的音樂之路
I'm in love with your music, baby
我沉醉在你的音樂之中了親愛的
You're music to my eyes
你是我眼中的天籟


Verse 2_第二段
Your voice is quite a view
你一歌唱就有畫面呈現
I heard a song and then I saw you
聽到了歌聲就看到你在我面前
I learned the lyrics and knew you were mine
在歌詞之中知道你是我的
Dance the horizon with you
在天邊與你共舞
I wanna sing you a sunrise
在太陽升起時對你歌唱
And be the dawn I know will move you
而會在破曉時讓你感動
I'd like to be the strings on your guitar
想當你吉他中的一個和弦
Touch me and play what you feel
觸摸我 玩弄著  跟我說你在想些什麼


Chorus_ 副歌

Love, let your music be mine
愛 讓你的音樂成為我的
Sing while I harmonize
在我合奏時高歌
Let your melodies fly in my direction
讓你的曼妙之音飛入我的方向之中
Take me to your paradise
帶我到你的天堂
On a musical ride
途中的音樂之路
I'm in love with your music, baby
我沉醉在你的音樂之中了 親愛的
You're music to my eyes
你是我眼中的天籟

 

 

後面幾句真的是翻得有點卡  真是不好意思了

music to my eyes 要翻得好也很難啊啊啊

 

最後恭喜Gaga拿到奧斯卡最佳原創音樂啦啊啊啊

真的很開心  即使沒獲得最佳女主  反正才第一次  之後還有很多機會的

雖然我希望可以好好唱歌…XDD

 

恭喜Shallow全獎項大滿貫啦!!!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小牙齒大牙縫 的頭像
    小牙齒大牙縫

    小牙齒大牙縫的部落格

    小牙齒大牙縫 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()